dilluns, 13 d’agost del 2007

Concert amb un toc solidari.


Diumenge al vespre vaig assistir al concert d´en David Bisbal, organitzat per l´ajuntament de la Bisbal amb motiu de les seves festes.
Vaig tenir el plaer de saludar a uns quants veïns de Torroella i la nit va resultar força agradable.

Fins aquí res important a destacar, però crec que l´acte solemne de la nit va ser, quan de cop, es van apagar els llums i el cantant va aparèixer amb una samarreta de NO WAR .Va cantar la cançó " soldados de papel", un himne a aquells nens soldats que viuen aquell terror dia darrere dia, amb fusells a la ma; inocència perduda en un camp de batalla del que no són més que autèntiques víctimes.
I va ser així com mica en mica, els 5000 espectadors vam començar a alçar les mans amb els dits ben oberts en senyal de solidaritat, de" basta ja", volem un món més just, més humà...
Va ser realment emotiu, un silenci meravellós va omplir aquell camp de fútbol, i en aquell aire mut es respirava la germanor, el desig de justícia, de pau al món.
Em vaig emocionar, i no vaig ser jo sola, en les cares i l´actitud de la gent vaig sentir que no estava sola. Inoblidable.

29 comentaris:

zel ha dit...

Bé, Estela, llàstima que ja saps que molta gent només recorda els desvalguts en moments de mirall cap a la galeria. Els hem de tenir SEMPRE presents. Llegir els diaris és veure que dia a dia mor gent, molta més diuen els experts, que abans de la pau del gran inquisidor. No entenc com es pot dir alliberament dels pobles a tanta destrucció.

Anònim ha dit...

Molt bé Estela, tot i no ser un fan d´en Bisbal, trobo que ho fa força bé.A més sembla ser que part de l´entrada se´n va a ajudes per aquests nens, així que ho trobo genial.

Anònim ha dit...

si senyora, bon concert, emotiu i significatiu. Nit màgica a la Bisbal.

Anònim ha dit...

m´agradat molt el teu comentari den Bisbal,tot es poc per aquets infants que no saben el que es ser un nen.Ha de ser molt emocionant veure tanta i tanta gent junts per la mateixa causa.

Anònim ha dit...

Bon article noia, a veure si es sensibilitza més d´un.

Anònim ha dit...

La gent del poble es va calmant, sembla ser.Actes com aquest del que parles, haurien d´interessar més que no pas la vida dels polítics.Enhorabona.

Anònim ha dit...

emotiu i senzill, m´agrada.Estic una mica fart de blocs informatius que semblen les noticies del tv3.

Anònim ha dit...

Va ser una nit de veritat especial.Em va agradar molt el concert i vaig vibrar en el moment que comentes.Al igual que altres , voto per aquest bloc tan emotiu.

Anònim ha dit...

Estela, ja saps qui és aquesta Zel? jo si.crec que tú també.

Anònim ha dit...

hem vaig ,no,em vaig.Una gran persona L'estela.

Anònim ha dit...

concerts d´aquests en necessitariem més.A mi em va agradar molt, vaig arribar de les primeres.hi ha gent d´aqui molt... que no li agrada reconeixer que li agrada en Bisbi.A MI, M´ENCANTA.

Anònim ha dit...

estela és molt interessant que te preocupis i te sensibilitzis per temes tan importants com humans.A veure que em treurem d´aquets polítics.ja m agrada que hi hagi algun que pensi en la gent que necessita ajuda.

Anònim ha dit...

molt de preocuparte dels altres i per els del teu poble ni putu cas, ja no hauries de ser de convergencia, tots sou iguals

Anònim ha dit...

aquest últim anònim ja comença amb la poca educació.l´Estela és una bona amiga meva i ara es troba a Barcelona per passar un pre-operatori.També li heu de retreure que tingui cura de la seva salut?que animals que sou aquests que es diuen progressistes.

Anònim ha dit...

Aquest últim anònim té raó, si continuem així no tindrem polítics.L´Estela va dir que si començavem a insultar les persones treuria el bloc.Com podem arribar a aquests extrems?que passa? que us va més la crítica que la cultura?salsa rosa torrellenca.

zel ha dit...

Gràcies al blog, m'assabento que estàs de preoperatori? Ara et trucaré. Susanna, i a tu, et conec? Je je, no hi ha secret, si cliques zel, surt la pàgina! Si que no em de permetre que hi hagi males paraules al blog, a veure com ho fem!

Anònim ha dit...

Jo crec que hi ha bona gent pel mon com tu i com jo.No anem al mateix vaixell tal com et vaig dir,pero et desitjo el millor .Que et recuperis ben aviat de aquest entrebanc que ara tens ,segons lleigeixo.I recordeu..bones parau
les per combatre els insults.
Visca Cataluyna lliure.

Anònim ha dit...

bueno, en primer lloc jo pensaba que aixo era un blok de gent adulta i educada,pero bueno suposu que tothom te dret a dir la seva.Estela ja saps pasals de llarg,desitjo que et recuperis aviat i tornis a casa amb els teus.un petonas

Anònim ha dit...

Que clase de educacion les deben dar a sus hijos esta gente que se pasa el dia insultando en los bloks ,que verguenza.Estela ignoralos

Anònim ha dit...

estelilla ets la millor.La gent que et coneix ja sabem com ets.Ni cas dels comentaris lletjos.

Anònim ha dit...

Estela,ja sabem que aviat t´operen ,de la vista no? espero i desitjo que tot et vagi molt bé i també espero que aquest que diu" ni puto cas al poble "primer s´assebenti de quines coses passa la gent.sort guapa, ets una bona noia.

Anònim ha dit...

va ser un concert entranyable, amistós, simpàtic i detotesles maneres multiracial, començant pel saxo que era "mulato" i guapissim jajaja una de l´escala.

Anònim ha dit...

una abraçada dels exalumnes de Montcada i Reixac, esperem que ens recordis som la sandra, mercè, ricardo,Ruben y Javi.bé ja parem perque això de saludar és molt ridícul, et llegirem sovint ja que et recordem amb carinyo.fins aviat.

Anònim ha dit...

que wai que uns exalumnes te recordin.ja te pots donar per satisfeta perque lo que soc jo, no tinc gaira bon record dels profes que vaig tenir, ara que d´algun sí que em parlo molt bé ara que penso.adeu xata.

Anònim ha dit...

tots hem tingut profes agradables dels que guardem bon record, i d´altres que sens han travessat, això sempre passa. Del concert no puc dir res perque no vaig anar,però si sembla pel que expliqueu que va ser xulo.bé, ens veiem.

Anònim ha dit...

avui a barraques, i a seguir als avalotsssss

Anònim ha dit...

va ser de lo mes waiiiii el concert de bisbalin, i els altres allà amb el seu rotllo nacionaliste anti bisbal.jejejeje

Anònim ha dit...

hola Estela:

tenim ganes de saber com va tot.

Espero que et recuperis el més aviat possible... ja et trobem a faltar.

Anònim ha dit...

vigila amb els ulls estela, són el més valuós que tenim.T´HO DIU UNA OPERADA DE RETINA.BONA SORT.FES MOLTA BONDAT.