dimarts, 7 d’agost del 2007

Qui sóc?

En primer lloc, crec que hauria de parlar una mica de mi, i així podreu veure i jutjar si amb aquest perfil us pot o no interessar anar entrant de tant en tant a visitar el meu bloc.
Com ja sabeu sóc l´Estela, vaig nèixer a Barcelona , pero ara farà 12 anys que visc a terres Empordaneses, primer a l´Estartit i després a Torroella.
Durant tota la meva vida professional m´he dedicat a l´ensenyament. A Barcelona vaig treballar en una petita escola durant 9 anys i ara porto 12 a l´escola Sant Gabriel.
Quan penso en la meva feina em sento feliç per la trajectòria viscuda, ja que la docència és un món especialment interessant i humà.
Jo, personalment, gaudeixo d´aquesta tasca, del contacte amb els alumnes i companys de feina, del dia a dia en una classe plena de mainada amb un ulls vius demanant carinyo, feina, atenció i més feina.Quan portes una temporadeta amb ells són una mica" fills teus" i de les hores que els hi has dedicat comences a treure collita: t´estimen, et necessiten ...igual que tú en ells. Aprenen de tú i tú d´ells.
Bé, suposo que si hi ha algun/a mestre/a llegint això sap molt bé de quin tipus de sentiments parlo. Crec que tothom es fa una mica la idea del que vull dir.
Per tant, penso que en aquest bloc, els temes relacionats amb ensenyament seran força freqüents. Espero que els trobeu interessants.
També caldria afegir el meu interès per tot allò relacionat amb altres cultures. M´agrada aprendre de tothom, la manera de viure i pensar de tots els pobles on he pogut arribar ha fet que obri la meva ment i entengui moltes coses que sense acostar-te seria impensable comprendre. El respecte a la diversitat i la multiculturalitat és una de les meves principals passions. Escriuré molt sobre aquest tema.
Per acabar vull dir que si aquestes eleccions em vaig decidir a formar part del grup de C.I.U. Torroella-Estartit va ser amb la intenció de fer alguna cosa positiva pel municipi, treballar pel bé dels pobles i sempre des del respecte a les persones, siguin de la ideologia política que siguin, perque al cap i a la fi, és el que tots hauriem de buscar. Fins aviat!! gràcies per l´estona que m´heu dedicat.

14 comentaris:

Mònica ha dit...

Estela
Els que et coneixem sabem que et fascina tot allò que fas, estic convençuda que la teva tasca desde l'oposició serà totalment objectiva i amb els principis ferms que et caracteritzen.

Ànims!

DOLORS ha dit...

Benvinguda al món dels blocaires i les blocaires.
com sempre, crec que amb tu farem ponts de diàleg interessants.
Petons i salut!

Anònim ha dit...

estela com diu la moni, endevant en aquesta nova aventura sabem que tu sempre ho fas tot el 100 per 100 ja saps que la gent que t estima et fara sempre costat. Una abraçada.

Anònim ha dit...

aixo pot ser un caos quan les mares dels teus futurs alumnes comencin a ferte comentaris jejeje

Carles Negre i Clos ha dit...

Me n'alegro molt que t'hagis decidit a obrir un bloc Estela.
Estic segur que serà un bloc de molt nivell i interesant, el consultaré sovint.
Felicitats i fins molt aviat.

zel ha dit...

Estela, fa dies que et vaig visitant. M'agradaria que donessis una mica m�s de "marxa" al blog, que ja tinc ganes de saber de qu� parlar�s! Una abra�ada, guapa!

Anònim ha dit...

aquest Zel es creu Camilo Jose Cela

Anònim ha dit...

Em penso Zel que ja se qui ets.No passem moltes hores treballant plegades durant el curs?una abraçada.

zel ha dit...

Pel "tinu", benvolgut, no em crec res, fa temps que tinc les coses clares. Home, en Camilo José Cela no és sant de la meva devoció, més aviat m'agraden d'altres coses per llegir, saps? Ah, i sóc aquesta, no aquest. Si vols, jo també he provat l'aventura "blocaire" i allà veuràs el que m'interessa, maco! Una abraçada.

Anònim ha dit...

AIXI POSA EL TEU NOM I SABREMTOTS QUI ETS , ZEL.
Bones reflexions ESTELA.

Anònim ha dit...

suposo que el fet de que tothom et respecti al teu bloc és degut a la teva actitud de no criticar tampoc als altres.Sembla que et funciona.MOLTA SORT!!!!

Anònim ha dit...

JA FA UNS QUANTS ANYS QUE EM VAS FER DE SENYOREEEEEEETAAAA, ESPERO QUE CONTINUIS AMB AQUELLES BROMES I CONEXIÓ QUE ENS FEIA RIURE TANT I PASSAR ESTONES MAQUES.BONA SORT.

Anònim ha dit...

la filla de "LA PROFESSORA" ha obert un bloc, ens han dit avui al poliesportiu de Montcada, i ja ens tens aquí,ens ha costat trobar-lo però ja hi som.entrarem sovint.un petó senyoreta.

manoli ha dit...

bueno por fin te encontré aunque no te he perdido nunca je je je .Tantas cosas que decir y ahora no se me ocurre ninguna ,bueno entraré otro día mi mica