dijous, 23 d’agost del 2007

MALETES PERDUDES


Aquest mes de juliol, he patit una experiència que us voldria explicar, per veure si això pot servir a algú altre a l´hora de viatjar.
Vaig pujar a un avió per anar de vacances a 8.000 km de casa i vaig fer com la gran majoria d´usuaris: portar una sola maleta grossa i ben plena amb tots els meus estris de viatge: roba, necesser, sabates...
En arribar al meu destí vaig tenir una desagradable sorpresa: assabentar-me de que la meva maleta s´havia perdut, no sabem si a la connexió a Madrid o ja a Barcelona o...qui ho sap?
Avui, passats més de 28 dies , la companyia aèria dona oficialment per perdut el meu equipatge i em parlen d´ una única possibilitat; demanar una indemnització.
Ja no cal ni explicar les molèsties en trucades quan estàs allà, i ara cartes de reclamació, protocols ... pels quals s´ha de passar.
El que sí tinc clar és que rebi el que rebi no em podran compensar dels mals moments que m´han fet passar allà, en un país on trobar roba adient era tota una aventura, i ja no en parlem d´un líquid de "lentilles" o un simple xampú. Quina odissea!
De tot això he tret dues conclusions importants:
1-Viatgem amb molt més del necessari, ja que amb molt menys es pot passar igualment i a més a més s´ha de ser positiu si et toca experimentar-ho, perquè ja ets allà i has d´aprofitar i viure el moment.
2-No s´ha de portar mai una sola maleta gran , molt millor dues petites, i una d´aquestes pujar-la com equipatge de mà a l´avió, per no trobar-te literalment "despullat"si arribes al teu destí i el teu equipatge es troba en qualsevol altre recòndit racó del món.
Bé, amb tot això no vull espantar ningú, així que pels que encara no heu marxat de vacances..Bon viatge !

41 comentaris:

Anònim ha dit...

joooo quina p..... si em passa a mi no se que faria, sort que t ho agafes amb bon humor.salut.

DOLORS ha dit...

Estela , així m'agrada, el primer dia que em vas explicar l'odissea estaves emprenyadíssima amb el país, amb la seva gent i amb tot.Avui després de 28 dies, malgrat continúa essent una gran p.... les teves reflexions i conclusions són positives, et faré cas i quan marxi procuraré tenir en compte les dues recomanacions. Gràcies

Anònim ha dit...

la veritat és que això ens ha passat a molts i moltes i sí que és una p... a mi em va passar a Republica Dominicana i em va tardar 10 dies ben apareixer.És terrible.

Anònim ha dit...

veig que som molts que hem perdut la maleta, a mi em va passar a mallorca.I tu on anaves Estela?

Anònim ha dit...

estela et desitgem sincerament que et vagi molt bé l´operació aquest divendres.una abraçada ben forta.

Anònim ha dit...

ara ja tens unaltre anectoda per explicar als teus nets.Pero si que es una bona p......jo per sort mai he perdut cap maleta,pero sempre viatgem amb dues de mitjanes i repartim la roba.Pero en fin segur que t´ho has pasat xupi.Un peto

Anònim ha dit...

Hola tita!!
He rebut el missatge aquest demati mentre tancabem la guingeta, a fet un dia terrible.
Ara soc a casa d'un colega que surtirem a fer una cervessa o alguna cosa.

Passat pel meu flog ;)
www.fotolog.com/scykor

Anònim ha dit...

bones festes Estela, per tú i tota la teva gent.Aquesta nit a veure si et tornem a veure per les barraques, profe!ahir et vaig veure amb una altra mestra que vaig tenir de petita, la Bassa. Abraçada per totes dues.

Estela ha dit...

Bon dia a tots i totes.
Dolors la veritats és que sí m´ha servit per aprendre a viatjar millor.
Merche i Raul moltes gràcies, per la vostra preocupació.
Genís, em va passar a Cuba aquest incident.
Anna ahir no vaig anar de barraques, però tal com dius tu,el dia anterior hi era, amb la Dolors Bassa.La Dolors i jo fa molt anys que som amigues,i el fet de no viatjar amb el mateix vaixell polític no vol dir que no continuem amb la nostra amistat.Això ho teniem molt clar totes dues des de el primer moment.
Una abraçada per tu també maca.

Estela ha dit...

scykor : he demanat pàgina de fotolog
per poder dir-te alguna cosa.Un petonàs.

Anònim ha dit...

un saludo des de montcada i reixac a la gent de ciu torroella.recordes en Maresme? continua al peu del canó.

Anònim ha dit...

bona festa major.visca torroella i estartit.una estartidenca.

Anònim ha dit...

trobo que tens raó, Estela, una vegada ets allà has de disfrutar ja que ho esperes tot l´any. ara! no deixa de ser molt desagradable.això que dius de portar 2 maletes, fa temps que ho faig.bon començament decurs! que us queda ben poc.

Anònim ha dit...

estelita sort en la teva operació, torna sana i estalvia.un petó.

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Estela ha dit...

En un principi la meva intenció era la de no suprimir cap comentari, però en vistes de que hi ha gent que no sap respectar a les persones em veig obligada a treure aquells que atempten directa i personalment contra la vida privada.
Sempre que ho faci serà per preservar el respecte a tots nosaltres.
GRÀCIES.

Anònim ha dit...

has fet bé estela, jo l´he llegit abans de que el treguessis i era raciste i de mala baba,fas bé de vigilar el respecte dins el blog.

Anònim ha dit...

Hola reineta.Aqui tinc un ocupa,jeje,que es molt proper a tu que et desitja al igual que yo,una rapida recuperacio,que aixo es un pim pam.Petons

Anònim ha dit...

estela amb tu no ens fiquem gaire perque ets bona xicota però t hauries
de replantejar el continuar amb la vasca de ciu per que son uns pijos rematats que no es poden aguantar, i acabaràs igual que ells de xula insoportable.rumia-tho

Anònim ha dit...

bones, he llegit el comentari que havian posat i realmen era de mol mal gust,a mes ficarse en plan acollonir amb les rases negre, blanca o el que sigui no fa gaira de persona amb moral i principis.aquet pere que dongui la cara.

Anònim ha dit...

estela que et vagi molt bé l´operació.Això no és res, et volem veure treballant ben aviat.

Karim Sabni el Garraf ha dit...

hola estela gracies pels comentaris que m'has deixat al blog.
una abraçada

Anònim ha dit...

estela ni cas dels comentaris racistes o que fereixin algú del teu voltant, o a qui sigui, tots som persones i mereixem respecte.A la teva amiga dolors bassa li han fet 5 cèntims del mateix, sort que sou prou valentes totes 2!sort amb l´operació que encara no m´he enterat de què és.

Anònim ha dit...

Em sap greu que en Carles hagi eliminat els comentaris però el comprenc.Espero que no os hi veieu obligades també tú i la Bassa, bé i tots els coneguts.

Anònim ha dit...

Estela, és referent al concert d'en bisbal.
Estic força d'acord amb Zel, amb el que cobra aquell senyor, el que dona és una misèria, i encara és per "cobrar més" indirectament però és per això. Aquest senyor té uns manegers que li diuen, mira tu, ara si fas això et posaràs al públic a la butxaca, i al capdevall no fa gaire res, però aconsegueix enlluernar a persones que com tu, vareu quedar marevallades d'un concert que al final acaba "empobrint" als pobres, i "matant" als nens soldats.
Hauriem de tenir la visiò una mica més àmplia i ser més habils que aquests senyors que només monten campanyes capitalistes i que ens enceguen enmig de tanta misèria.

Estela, ens veurem aviat!;)

zel ha dit...

Hola preciosa, espero i desitjo que t'hi vegis bé QUE HI HA MOOOLT A VEURE EN AQUEST MÓN DE MONES!
És per fer-te riure una mica, que els blogs del meu estimat poble d'adopció hi ha qui se'ls pren com una baralla d'amagatotis. Un petonàs i fins dilluns!

Anònim ha dit...

I posa l'hora del rellotge bé, que m'espanto!

Anònim ha dit...

Com va tot Estela?

Espero que recuperant-te de l' operació, desitjo que tot vagi bé i el més aviat possible. Anim ...

Anònim ha dit...

estelilla meva que no se res de tu ni del nostre nen a mitges jeje

Anònim ha dit...

Hola Estela aixo ya esta ple,tindries que fer un altre escrit,aixi podriem coment un peto

Anònim ha dit...

allo que diu equest joan es una insensibilitat,l´emoció del moment la entenem tots estela, i jo també vaig ser present.

Anònim ha dit...

l´estela està operada dels ulls i diuen que la cosa va lenta així que no tindrem escrit durant un temps.serà qüestió d´esperar.que et recuperis maca!

Anònim ha dit...

estela gairebé cada dia entro a veure si has posat alguna cosa més, perque m´agrada molt llegir-te, però ja veig que t´han operat de la vista i suposo que estaràs una temporadeta descansant.així amb un xic de paciencia aviat et tornarem a tenir aquí.Una abraçada.

Anònim ha dit...

veig que ets amiga de la zel-roser,anant d´una a l´altra veig que no aneu amb el mateix rum-rum polític però en el fons penseu molt...igual...curiós matís...

Mònica ha dit...

Hola cuca, me'n alegro molt que ja hagi passat l'operació i tot i l'ensurt del principi tot hagi acabat anant bé...sempre em tindrás pel que necessitis, ho saps oi? molts petons!

Anònim ha dit...

avui m´han explicat que t´espera una recuperació una mica lenta...ho sento, paciencia reineta

Anònim ha dit...

estela et desitgem una ràpida recuperació, tot i que ja sabem que la cosa està anant una mica lenta, paciència i a poc a poc que aviat estaràs entre nosaltres,una abraçada.

Anònim ha dit...

anims estelita que això no és res, ja veuras com et recuperas

Anònim ha dit...

quan tornarem a saber de tu estela? ja et trobem a faltar, que et milloris

Anònim ha dit...

m´alegro molt de que la propera setmana tornis a la vida quotidiana, un petonàs

Oscar Ramírez ha dit...

Jo he patit la experiència a la tornada. Vaig a Itàlia i quan torno hen perdut la maleta amb tots els regals i totes les fotos fetes al viatge i descarregades a CD's. La van trobar al cap de 28 dies i per sort. El que tu comentes és diferent perquè va ser a l'anada i ha de ser encara molt pitjor. Però, un cop més ets un usuari i això a les companyies aèries els importa ben poc.