dijous, 5 de juny del 2008

EL FESTIVAL PELS PARES






  • Dissabte passat vam celebrar a l´escola, (com fem any darrera any) el festival d´homenatge als pares i mares dels alumnes.
Aquest és el primer que ho fem un dissabte a la tarda i no el diumenge al matí.
Els alumnes de cicle mitjà hem estat preparant un play-back durant les últimes setmanes i no es pot explicar amb paraules la il·lusió que hem compartit tots plegats nens,tutores i com no podria deixar de ser la Mercè, la mestra de psicomotricitat que cada any organitza aquest magnífic festival.
La veritat és que totes les mestres d´ infantil i primària i el sr Ramón, professor de música ens hem vist implicats en un "ir y venir" de materials, disfresses, assaigs...
Es realment bonic viure l´ ambient de l´ escola aquests dies previs al festival.
Tothom corre preparant la música, els balls, la coreografia...i ara, fins i tot alumnes de secundària participen d´ aquesta jornada tan agradable.
El que més m´ agrada del dia tan esperat és la il·lusió en la cara dels meus alumnes:
-Estela, ho farem bé? - estic nerviós/a...i un instant abans de sortir a escena em miren amb aquells ulls que busquen el meu recolzament: va nois, sortirà perfecte!.
La complicitat que es crea entre ells i jo en aquell moment em fa sentir súper feliç.
Després arriba l´ aplaudiment i els pares els feliciten i tots somriuen amb aquella cara d´ haver aconseguit el seu propòsit.
Tarda màgica realment.
I després pels més animats fi de festa amb un sopar i ball a l´ escola!
Diada més que agradable.

15 comentaris:

Anònim ha dit...

fa molts anys que no veig aquests festivals,ja que el meu fill ja va plegar fa 6 anys,i ara, acabada la universitat, ho recordo amb molt de carinyo.

Striper ha dit...

M'alegro que tinguis aquest moment de felicitat a la feina aixo es bo i motiva.

Anònim ha dit...

es precios observar gent amb ganes de treballar aixi

Anònim ha dit...

enhorabona a tots els mestres per fer que aquest /dia dels pares/sigues tant gratificant . Jo com a mare vaig disfrutar molt amb el fantastic canto del loco i el famos txiqui-txiqui.Pero generalmenttots ho van fer super be.FELICITATS

Anònim ha dit...

Crec que els pares en general gaudeixen del dia del festival, tot i la feinada que us suposa a les mestres.Encara no tinc fills però aviat en tindré una nena que, espero, un dia vingui als hermanos. felicitats.

Anònim ha dit...

Un día feliz para niños y padres. Me gusta ver disfrutar así. Besos

Anònim ha dit...

tant de bó jo hagués tingut una mestra així de petit!

Anònim ha dit...

aquest es el motiu de que els nens i nenes avui dia vagin feliços a cole. aquesta conexió.

Abedugu ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Abedugu ha dit...

Gracias por tu visita.
Por lo que puedo apreciar, la fiesta fue todo un éxito, me alegro.
Un saludo

maria varu ha dit...

Hola Estela, em sona una mica lluny tot això que expliques, però aquests tipus de trobades les recordo amb alegria.
Gràcies pel teu pas pel meu blog, m’ha fet gràcia que fossis de Torroella jo hi tinc família aquí.
Una abraçada.
Maria

Silvia_D ha dit...

Hola, Estela, gracias por pasarte por mi blog , la mirada.
Me paso sólo a saludarte, ya volveré enseguida que pueda a echar un ojito.
Besos^^

luciabruja ha dit...

Muchas gracias por tus buenos deseos!

Besicos! :)

Juan Luis ha dit...

Hola Estela,

Qué gran día para todos. Fiestas así siempre dejan un buen recuerdo. Yo me acuerdo de las de mi colegio y eso hace... puuuuff!

Un saludo

Beatriz Durán ha dit...

Gràcies pel comentari i els ànims. Està clar que contractar a algú que està de "capa caida" és bastant difícil ^^