dimarts, 6 de novembre del 2007

ELS MEME´S


Ja que la meva amiga Dolors em va enviar un d´ aquests meme´s que corren pels blocs, jo ara aprofitaré per exposar les meves tres condicions per ser un bon blocaire:

1.Has de tenir ganes de fer saber (a qui així ho vulgui ) les teves opinions , pensaments i cabòries dels temes que barrines durant el dia.

2. S ´ha de tenir clar que trobaràs opinions molt diverses i que això t´ enriquirà culturalment i t´ ajudarà a ampliar el camp de visió d´un tema. Ja que al veure les coses des de una altra perspectiva pots arribar a posar-te en el lloc d´un altre i comprendre-ho.

3.És important escriure el que realment penses i no el que els altres volguin escoltar. S ´ha de ser sincer i tenir principis.

Bé i ara li passo el meme´s a la Cristina Mascarreras, la Mònica Pascual i en Karim Sabni.

ja sabeu...tots 3 a pensar!.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

sort que m´he salvat!

Anònim ha dit...

aquesta tercera és fonamental.a veure si aixi tothom fa el mateix.

Anònim ha dit...

Tu i la Dolors passi el que passi continueu siguent amigues.Així m' agrada.Esteu demostrant,les dues, una gran coherència amb vosaltres mateixes i esteu donant una veritable enveja a molts dels vostres companys.Diguin el que diguin no els feu cas,sou madures i respectuoses.Estela,aquest Karim és també l'amic d'ella?

Anònim ha dit...

jo no se que és això dels meme´s.ens ho podeu explicar els que domineu en el bloc?

Anònim ha dit...

un abrazo desde Montcada, ya vemos que sigues luchando por lo que realmente crees y valoras.Nos inculcabas de pequeños unos principios en tus clases y ya nos hemos hecho personas adultas pero conservamos tu granito de arena.

Eric Luna Martín ha dit...

Hola, sóc un jove estudiant de Magisteri de Barcelona i he llegit part del teu blog, sobretot els escrits que parlen sobre la realitat educativa. Jo he començat ara amb un blog on m'agradaria parlar de molts temes, i un d'ells essencialment l'educació. Si no et sap greu et faig un link en el meu espai.

Gràcies, ja aniré comentant.

Eric Luna

www.elnougalileu.blogspot.com

Striper ha dit...

Estela bons consells, m'han agradat a veure si vaig aprenent.

Anònim ha dit...

els tres consells fan mestra però son macos .abraçada.

Eric Luna Martín ha dit...

Benvolguda Estela! Hi ha nova enquesta al bloc i comentari sobre la futura llei d'educació! espero la teva opinió.

Una abraçada

Eric Luna