dimecres, 21 de gener del 2009

SMAP EXPO FIRA CULTURAL I COMERCIAL MARROQUÍ


Primer de tot, una gran abraçada de feliç any a tots els amics i amigues que quan teniu una estoneta us acosteu al meu bloc..



Ara feia un temps que estava desconnectada la veritat, per diversos motius que ara no venen al cas, però ja torno a ser aquí i espero aparèixer una mica més sovint.

Us començo avui amb una informació interessant pels amants del Marroc.
A partir de divendres 23 , al palau Sant Jordi de Barcelona començarà una Expo fira que durarà fins diumenge i que tractarà diversos aspectes del Marroc.
Si us acosteu (jo ho penso fer dissabte i diumenge) trobareu de tot una mica, des de macro- concerts , gastronomia, ofertes immobiliàries, diversos apartats d' àmbit cultural...
Sembla ser que va especialment dirigit als magrebins que viuen al país, però tots serem benvinguts a visitar aquesta festa que es durà a terme per primer cop a Barcelona.



Així que ja ho sabeu, si us animeu ens veiem allà!


Ara que no ho veig clar per trobar-vos per que s' esperen cap a 50.000 visitants.



BON CAP DE SETMANA!!

13 comentaris:

Què t'anava a dir ha dit...

Ho trobo molt bé. Encara m'hi passaré.

Anònim ha dit...

jo també, de ben segur, gràcies estela

garmir ha dit...

Hola Estela:
Feliç any nou, treballa molt de regidora que segur que ho fas molt bé.
Edmón.

Genín ha dit...

Hola, gracias por la visita.
Lo malo es que yo no hable ese bonito idioma que es el Catalán.
Besitos y salud

Anònim ha dit...

Fa temps que vull visitar Marrakeich, així que m'acabes de donar una bona idea per anar-hi. Per cert, bon any!

Silvia ha dit...

hola !me encanta que me visites.solo que no hablo catalan...
como podemos hacer?me gustaria poder traducir tus post...tienes traductor?
igual te firmare...
besos.
suerte.
silvia cloud

FERNANDO SANCHEZ POSTIGO ha dit...

Marruecos es un país maravilloso, pero necesita más libertad.

te deseo feliz año. besos.

Striper ha dit...

Qui sap igual ens trobem, com estaves fora aqui et deixo la meva felicitacio de nadal i cap de any.

http://www.youtube.com/watch?v=Pj6SuKadKzY&feature=channel_page

http://www.youtube.com/watch?v=p7WS5cO_6CU&feature=channel_page

AH Aquest soc jo de petit:

http://www.youtube.com/watch?v=JPD7DR_MUpQ&feature=channel_page

Jordim ha dit...

apuntada la recomendación.

zel ha dit...

Jo, si no et fa res, em quedaré a casa rentant roba i fent el gos...jejeje

Unknown ha dit...

Ben retornada al dia dia Companya Estela.
Marroc te els seus encants i la veritat que te aquell punt de pebre que t`engantxa oi??.
Apa anem per feina que el poble ens necesita no creus??

Anònim ha dit...

em va agradar molt. vaig seguir el teu consell i dissabte va ser un dels dies més divertits i entretinguts que he passat ultimament, i te ben aseguro que em feia falta.Concerts macos, llàstima que no tevaig trobar. petons guapíssima.

Anònim ha dit...

me gustaria que hubiera mas gente que amase mi pais como tu